پیام مدیرعامل شرکت گهر ترابر به مناسبت روز ملی حمل و نقل

بسمه تعالی
در جهان امروز اهميت صنعت حمل و نقل برای جوامع مختلف به حدی افزايش يافته است كه از نظام حمل ونقلِ کارآمد، به عنوان نیروی محرکه و موتورِ توسعه متوازن و پایدار کشورها یاد می‌شود كه موجبات دستیابی به نرخ رشد اقتصادی بالاتر و امنیت اجتماعی در سطح جامعه می‌گردد.
موقعیت منحصربه‌فرد منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر، وظیفه‌ی خطیر شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان را بعنوان مجری صنعت حمل و نقل در سطح منطقه، بیش از پیش آشکار می‌کند.
تا جایی که امروزه گهر ترابر با گسترش ناوگان و افزایش حوزه‌های تحت پوشش، امور مربوط به حمل و نقل را در سرتاسر میهن اسلامی به انجام می‌رساند. همکاری پیوسته با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عضویت در انجمن‌های صنفی مربوطه، تنوع روش های حمل، ناوگان قدرتمند و استفاده از نیروی سازمانی منسجم، شرکت گهر ترابر سیرجان را به فضل الهی به یکی از پیشروترین مجموعه‌های حمل و نقل در سطح کشور بدل نموده است.
اینجانب ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل به تمام فعالان و تلاش‌گران این حوزه، علی‌الخصوص همکاران سخت کوش خود در شرکت گهر ترابر، از مجاهدت و تلاش‌های این عزیزان تقدیر نموده و توفيق روزافزون کلیه فعالان بخش‌های صنعت حمل و نقل و لجستيک کشور را در كمک به اعتلا و پيشرفت ميهن اسلامی‌مان از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

مديرعامل
اميرعلی نجمی‌نوری
آذرماه ١۴٠١

این پست را به اشتراک بگذارید:

اخبار مرتبط :